tag:blogger.com,1999:blog-2676290160351687009.post6203503771642695712..comments2023-09-16T16:23:38.768+04:00Comments on PR Hypermarket: ნამდვილი პიარი თუ ვირტუალური სურათის შექმნის მცდელოებაბერდია ნაცვლიშვილიhttp://www.blogger.com/profile/09631588246527587012noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-2676290160351687009.post-90745225516357138732010-08-10T14:28:34.856+04:002010-08-10T14:28:34.856+04:00Anonymous
მომწერე შენი მეილი g.kalatozishvili@act....Anonymous<br />მომწერე შენი მეილი g.kalatozishvili@act.ge და გადმოგიგზავნი ყველაფერს, რასაც ვიპოვი :)გიორგი კალატოზიშვილიhttps://www.blogger.com/profile/00916411150710791674noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2676290160351687009.post-6940933854992655482010-08-05T22:48:34.028+04:002010-08-05T22:48:34.028+04:00მიხარიო რომ ეს ბლოგი აღმოვაჩინე, ბევრ კიტხვას გავე...მიხარიო რომ ეს ბლოგი აღმოვაჩინე, ბევრ კიტხვას გავეცი პასუხი... ძალიან მინდა მეტად ვიყო ჩართული თქვენს დისკუსიებში და ასევე გავიღრმავო ცოდნა ამ სფეროში. მირჩიეთ ლიტერატურა... მაინტერესებს პიარ ტეხნოლოგიები... ალბად გაქვთ რამე შეხვედრები... ასევე მინდა გავიარო კურსები ტუკი არის .... მოკლედ ყველაფერი მაინტერესებ... პირველ რიგში ლიტერატურა მინდა მოვიძიო... მადლობა ამ ბლოგის შემქმნელს.<br />ჩვენ უნდა დავძლიოთ ეს პრობლემები...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2676290160351687009.post-33627812185842600002009-10-08T11:26:46.887+04:002009-10-08T11:26:46.887+04:00მართლაც, სამწუხაროდ ძალიან ბევრს ეფექტურობა ურჩევნ...მართლაც, სამწუხაროდ ძალიან ბევრს ეფექტურობა ურჩევნია ეფექტიანობას, რაც ხაზს უსვამს მათ არასერიოზულ (ან არაკვალიფიციურ) მიდგომას იმიჯისა და რეპუტაციის შესაქმნელად.<br /><br />პ.ს.<br />ძალიან გამიხარდა ამ ბლოგის შექმნა :) RSS :)komisiahttp://komisia.blog.genoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2676290160351687009.post-9365746637988439462009-09-28T19:16:12.628+04:002009-09-28T19:16:12.628+04:00ხშირად გამიგია კომპანიის ამა თუ იმ მართველი რგოლის...ხშირად გამიგია კომპანიის ამა თუ იმ მართველი რგოლისგან, რომ კარგი ფიარი გაყიდვების ზრდაში გამოიხატება. ეს სწორედ ის მოჩვენებითობაა, რომელიც საქართველოში ფიარის ფუნქციონირების ილუზიას ქმნის - თითქმის მონოპოლისტურ მდგომარეობაში მყოფი კომპანია მართლაც ვირტუალური ფიარით არის დაკავებული, რადგან მონოპოლისტურ პირობებში არ არსებობს კონკურენციის პირობები და, შესაბამისად, მომხმარებელს არ გააჩნია არჩევანის საშუალება. ეს კი თავის მხრივ იმას ნიშნავს, რომ ესა თუ ის კომპანია ვერ ახორციელებს ე.წ. უკმაყოფილების მენეჯმენტს და სამომავლოდ ბაზარზე ახალი მოთამაშის გამოჩენის შემთხვევაში მას აუცილებლად შეექმნება რეალური პრობლემები და რეალური ფიარის აუცილებლობა... ოღონდ შეიძლება გვიანი იყოს. ექიმი კარგია, სანამ დიაგნოზის დასმა შეუძლია დროულად და არა განაჩენის გამოტანა. საინტერესოა, საქართველოში რამდენი კომპანია დაიკვეხნის კარგი ფიარით:)Giorgi Kalatozishvilinoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2676290160351687009.post-88639585543508337152009-09-20T12:58:04.608+04:002009-09-20T12:58:04.608+04:00ძალიან საინტერესო სტატიაა.. მივესალმები ახალი ბლოგ...ძალიან საინტერესო სტატიაა.. მივესალმები ახალი ბლოგის შექმნასMarika Nadaraiahttp://www.linkedin.com/in/marinadaraianoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2676290160351687009.post-34883947199029388332009-09-19T21:47:31.766+04:002009-09-19T21:47:31.766+04:00გეთანხმები ელდარ! ძალიან სამწუხარო რეალობაა ჩვენს ...გეთანხმები ელდარ! ძალიან სამწუხარო რეალობაა ჩვენს ბაზარზე და პიარი ორგანიზაციებს ან ერთჯერადად სჭირდებათ,შენი თქმის არ იყოს ვირტუალური სურათის შექმნისთვის მოკლევადიან-მცირე, მაგრამ ეფექტურ რეზონანისთვის, ან მაშინ როდესაც ორგანიზაციების რეპუტაციას პრობლემა ექმნება. არც ერთი და არც მეორეა სწორი მიდგომა, უფრო სწორად აბსოლიტურად არასწორია, რადგან პიარი, იგივე ურთიერთობა მიოზნობრივ ჯგუფებთან, ანუ კომუნიკაციების მართვა ისეთივე ყოველდღიური და აუცილებელია, როგორც ორგანიზაციების სხვა საკითხები. თუ ორგანზიაციას ყავს იურისტი, ფინანსისტი და რომლებიც საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში საკუთარ მიმართულებებს კურირებენ, ასეთივე საშტტო ან შტატგარეშე ერთეულია კომუნიკაციების მენეჯერი (კომიუნიკატორი ან იგივე პიარ მენეჯერი). ორგაინზაცია ცოცხალი ორგანიზმია და მასაც სწიღდება მართვა კომუნიკაციის საკითხებში, სხვა შემთხვევაში ჩვენ არ გვეცოდინება რა უნდა კომპანიას ან რას აკეთებს იგი.ბერდია ნაცვლიშვილიhttps://www.blogger.com/profile/09631588246527587012noreply@blogger.com