Sunday, September 19, 2010

პოზიციონირება კრიზისის დროს



ვინ იტყვის, რომ ჯეკ ტრაუტი (Jack Trout) და თომას გედი (Thomas Gad, რომელიც, სხვათა შორის, უშუალოდ მონაწილეობდა თბილისის ბრენდინგში, მათ შორის კამპანიაში "მე მიყვარს თბილისი"), არ არიან თანამედროვე მარკეტინგის (ბრენდინგისა და პოზიციონირების) ალფა და ომეგა. თუმცა ალფა და ომეგას როცა ვამბობ, სულაც არ ვგულისხმობს იმას, რომ ჯეკ ტრაუტი საწყისია, თომას გედი კი ბოლო... არავითარ შემთხვევაში! მე არ ვაყენებ ერთ ავტორს მეორის წინ და ამრიგად არ ვაკნინებ რომელიმე ავტორის როლს თქვენს თვალებში. პირიქით, ვფიქრობ, რომ არა ჯეკ ტრაუტი და თომას გედი, მოგვიწევდა დრომოჭმული და "ვადაგასული" თეორიებით მსჯელობა.

ამჯერად გთავაზობთ პოზიციონირების გურუსთან, ჯეკ ტრაუტთან ინტერვიუს, რომელიც რუსმა ჟურნალისტმა ელენა კაბანოვამ ჩაწერა. არაჩვეულებრივი ინტერვიუა თემაზე "პოზიციონირება კრიზისის დროს", რომელიც ჯეკ ტრაუტის ნაშრომებში გათვითცნობიერებულ ადამიანებსს იმთავითვე გაახსენებს ბესტსელერებს Differentiate or Die, Positioning: The Battle for Your Mind, The 22 Immutable Laws of Marketing.

1 comment:

  1. giorgi,

    Thomas Gad ar monacileobda kampanishi "me mikvars Tbilisi", misi monacileobit ganxorcielda proekti , romlis pargelbshi sheikmna slogani/devizi "Tbilisi, city that loves you". tu am temaze raime kitxvebit gakvts shegidzliat mimartot kartul kompania branding.ge-s, romelic gaxlavt Thomas Gad-is eqskluziuri partniori amier kavkasiashi.

    pativiscemit,
    Teiko Lominadze
    p.s
    bodishs gixdit latinuri asoebis gamokenebisatvis

    ReplyDelete